torsdag 11 mars 2010

stora planer


Tyvärr är de hemliga eftersom inget är bestämt än, men kan hända att jag ska åka till Bercelona imorgon och sen komma hem på måndag. Inget som är bestämt men får reda på det ikväll =)

Hoppas alltid på förändring men när det väl dyker upp tycker jag det är lite jobbigt....

Idag har jag tränat på crosstrainern nån wieght loss program som fick mig att svettas sjukt mycket haha!
Det är faktiskt en sak jag undrar över och det är de här tjejerna som inte svettas. Hur gör de?
Jag själv blir svettig överallt typ.. mitt hår är aldrig torrt när jag är klar med ett träningspass..
Men de går iväg lika torra i håret som när de kom.. orättvist..

Var hemma vid 14, så jag hann pussa på min sambo innan han drog till Stockholm.
Sern käkade jag lite frysta bär med kesella vanilj, så sjukt gott och enkelt mellanmål! =)





















1 kommentar:

  1. Ser sjukt gott ut det där. Synd bara att jag inte kan äta laktos :P

    SvaraRadera