fredag 12 mars 2010

Min nya kavaj


GeoTagged, [N57.69909, W11.98496]

Blev en liten shopping runda efter skolan, köpte kavajen på h&m där de ha 100:- rabatt på alla jackor/kavajer just nu. Hade dessutom en bonus check på 100:- =) kavajen kostar 499:- men jag behövde bara betala 299:- hihi

Har letat efter en lång kavaj länge, den kommer verkligen bli perfekt inför vår/sommar, till nån snygg slapp tisha, jeans och klackar =)

Nu kanske ni undrar varför jag är kvar i gbg och inte är i Barcelona, men fanns verkligen bara as dyra biljetter så Johan åkte själv (han får ju sin biljett betald) så han ska på en massa möten hela helgen och sen får vi se vad som händer ;-)

Frukost: Smoothie
Lunch: Nudlar, kyckling, paprika, kokosmjölk(lätt), grön currypasta.

Ska på body pump 16:30
Är stolt över mig själv, idag är tredje dagen denna vecka jag tränar, imorn blir en vilodag och på söndag blir det Box impact!

Är värd ett glas vin idag ;-)
Skriver mer lite senare

2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har :)

    Jag har en fråga, har du gått med i tävlingen om en bärbar dator ( Laptop DELL Vostro ) eller en pekskärmsmobil ( NOKIA 5230 ) Det enda du behöver göra är att värva vänner. Om du inte har gjort det så gör det nu! :)

    Här har du länken :
    http://carcity.se/345/lyricallegend/Bli-medlem.html

    SvaraRadera
  2. Härlig blogg,
    Hoppas du får en fortsatt trevlig fredag och att allt är bra! :)
    kram

    SvaraRadera