måndag 22 mars 2010

Mår illa!

Nu har det hänt, jag har druckit allt för mycket kaffe! jätte äcklig känsla....
dessutom har kaffet blivit kallt och jag tog en klunk!! Blää! =(



Vill inte skriva mer tenta heller!! finns så mycket annat jag vill göra....
Avskyr hemtenta!!! jag gillar att prata, diskutera,
men har förbannat svårt att få ner det på pränt....



usch jag har så tråkigt!!
imorgon får jag gå till pedagogen där mina klasskompisar sitter o pluggar..
kanske kommer ha lite mer motivation då...



2 kommentarer:

  1. vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? Det enda du behöver göra är att gå in på min blogg och lämna en kommentar här http://gaddii.blogg.se/2010/march/dagens-fraga-1.html#comment

    SvaraRadera
  2. SV: Hej Jennie! :-) Tack va gulligt av dig :-) Härligt, tror absolut inte du ångrar dig om du flyttar, Barcelona e en sjukt skön stad ! =)

    Tyvärr är det en helt annan mentalitet här när det kommer till djur här... ett djur e bara ett djur för väldigt många.. o då finns det många oseriösa... :( Det bästa man kan göra är väl att försöka hitta riktiga kennels osv.

    kram :-)

    SvaraRadera