tisdag 9 mars 2010

Introduktion

Hej!

Välkommen till min nya blogg, jag har gått över till denna eftersom jag ville byta
inriktning och få en nystart.
Här kommer du i alla fall få följa mig på min väg mot en ny form.

Det var väl meningen från början att jag redan skulle vara en bit på väg. Men det har faktiskt gått ganska dåligt och jag tappade motivationen lite. Det finns massor av ursäkter till varför i mitt huvud men Nu Räcker det med ursäkter! Solen börjar visa sig och jag har insett att det är inte långt kvar till folk ska behöva skrämmas av min fläskiga mage. (på stranden menar jag då)

Jag börjar min väg med dessa förutsättningar:

Vikt: 77kg
Längd: 174cm
BMI: 25.4 (överviktig enligt statestik, klicka för länk)

Mitt mål är detta:

Vikt: 65kg
Längd: Ja, jag kommer nog inte växa mer ;-)
BMI: Det återstår och se vart jag hamnar.

Har väl ungefär 2månader på mig att i alla fall gå ner 10kg till att börja med, för det är väl då bikinisäsongen börjar?

Ni som inte gillar bloggar med mycket text, Lugn bara lugn, kommer givetvis uppdatera med även bilder.

Här är min första motivationsbild:
(Jag för 4 år sedan)

Hoppas ni kommer följa mig på min väg mot den "perfekta" formen.

(Designen på denna blogg är verkligen Inte klar)





1 kommentar:

  1. Du vet att du är väldigt vacker va jennie!? Trots några kilo hit och dit, men vill du gå ner.. ja då vill du ju :) Saknar dig. Kram syrran

    SvaraRadera