söndag 21 mars 2010

hemma igen

Blev ett hårt pass denna söndagen med, men känner i alla fall av att träningen har hjälpt när det gäller min kondition. Orkar så mycket mer och kan tänka mer på tekniken.
Det jag måste göra nu dock är att köpa band att ha under handskar och egna handskar!
Blev jätte röd på knogarna och fick ett litet märke mellan ring finger och lillfinger,men det är ingenting emot vad min polare Linda fick! hon svullnade upp och började blöda.....
Lösningen blir nog att ha band under handskarna.


vet inte om det syns så bra här ovan men det svider...
Sen de där handskarna man lånar på gymmet! Usch vad äckliga de är!!!!
ska köpa egna och ta med! Mitt nästa inköp:
Nu måste jag äta något, är sugen på allt! orkar inte laga något men måste väl....
Johan vill att jag ska gå och handla.. kan inte det känner jag, är för sugen på chips och godis!
Har verkligen inte ätit godis på en vecka nu och måste hålla det uppe...
ne... får väl ta mig i kragen och laga något.......

3 kommentarer:

  1. go jennie! duktig du e! =)

    nu önskar ja att ja får min första lön snart så ja också kan skaffa gymkort o börja gymma. men gick på en toklång londonpromenad idag i strålande solsken o varmt väder iaf, alltid nåt =)

    SvaraRadera
  2. Tack!

    Låter bra med promenaden Marie , antar att det är varmare hos dig? =)
    sen är det bara att köra på gymmet när lönen kommer =)

    SvaraRadera
  3. Hejsan =) Har just nu 2 tävlingar på min blogg.

    Du kan vinna örhängen i valfri färg från mitt märke by M och ett halsband från runns.se. Om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör! kram

    http://mariellep.blogg.se/2010/march/utkast-mars-17-2010.html#comment

    http://mariellep.blogg.se/2010/march/utkast-mars-5-2010.html#comment

    SvaraRadera