lördag 13 mars 2010

blev en tråkig dag...

Har nu jobbat 7 timmar och det är en timma kvar, det har ringt 7 personer...
(jobbar i kundtjänst)
men det har i alla fall varit massa folk på kontoret idag,
annars brukar det vara tomt på helgerna..


men lite uttråkad är jag nog,
speciellt när jag hela tiden tänker på Johan som är i Barcelona...
sen vill de skicka honom till miami nästa vecka med betald biljett till honom och mig...
men jag har jobb och skola..
ibland är det jobbigt att inte kunna vara impulsiv,
önskar han kunde planera lite bättre...


jaja....
18:15 kommer min vän Jessica hem till mig så ska
vi gå en timmas promenad som lite vardagsmotionsträning..
Sen får jag se om jag åker bort till Ilse ikväll,
men egentligen känner jag för en lugn kväll,
lite grönsaker och dip,
nån trevlig film..


Får se vad det blir,
men hör i alla fall av mig lite senare..
vill oxå va i Barcelona....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar