tisdag 30 mars 2010

Skola

Shit vad mycket det är på denna kursen!!!
En hemtenta och sen en salstenta!!
2 tentor på en och samma kurs!! är typ nervös... =(

kommer bli mycket plugg för mig de närmaste veckorna....



Igår regnade det as mycket, hade tyg skor på mig så de blev genomblöta, vilket ledde till att jag nu idag är sjukt tjock i halsen! =(

Men ärligt talat, jag tog en promenad hem ifrån jobbet idag (40min) och det var inga problem, så är det inte värre imorgon tänker jag gå på dans passet i alla fall.. jag tänker inte låta något stoppa min träning!

Vägde mig imorse... inte ett enda kilo ned...... känner att jag blivit tajtare på armar, lår, rumpa och mage så det är bra, men vill juh inte väga så här mycket även fast kroppen är tajt.. =(usch vad negativt det blev idag.... men så är vissa dagar..

Ha en bra kväll



Imorgon kommer jag skriva en del om min hy och vilka behandlingar man kan göra för att få en bättre hud. Ska även till min hudterapeut imorgon. så tune in tomorrow ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar