onsdag 10 mars 2010

Onsdag avklarad


Var med Maggie och träffade frisören, det visade sig att frisören inte ens kommer vara hemma på baldagen så hon bad oss komma in om nån månad istället och testgöra en frisyr med hennes kollega. Jag hoppas verkligen det blir bra för en studentbal har man bara en gång i livet =)

Sen la även Maggie över make up grejjen på mig... hmm.,.. jag är väl inte jätte bra på smink men får väl gå nån kurs innan hahahah eller kanske hitta nån snabbt som är bra med smink ;-)
Vi gick sedan och åt lite fetaost- och spenatpaj som var jätte god.

Dagens träning:

Body Jam - Dans pass med en blandning av olika stilar
efter det så talade instruktören om att det skulle vara ett core pass direkt efteråt som det fanns platser kvar på, så jag hoppade på det med.
Core - Intensivt mag och rygg pass

nu känner jag mig sjukt duktig, ska hoppa in i duschen och sen iväg för att handla!


Ha en bra kväll !

1 kommentar: