tisdag 4 januari 2011

veckans vikt

Erkänner att jag var lite nervös inför vågen denna dag, har ju ändå varit jul och nyår och jag har inte tränat något.... sen har jag även blivit sjuk och därför inte heller kunnat träna alls...

Men vågen stod på 67,4!! =)
vågen stod på 67 innan jul så allt är bra!

Kan tala om att min mage inte såg ut så här för ett år sen!




det är synd at tjag inte har några "before" kort..
men gillade inte riktigt att visa min mage på foto för ett år sen...
var ju väldigt mycket större då...

här är en bild på mig från förra året och en för i år, man ser verkligen skillnad på min kropp..
82kg: 67kg:


4 kommentarer:

  1. Du har alltid varit vacker min vän,
    men nu är du riktigt snygg!
    superfin mage!
    //anna

    SvaraRadera
  2. GOsH!!! vad du är duktig!!
    smyger in ett litet tips också: läs boken Smärtbäraren. Den fick en verkligen att se sötsug och beroende från en annan vinkel:Hjälpte mycket!

    SvaraRadera
  3. Duktig du är! Ger mig motivation att börja ta tag i min egen kropp :)

    SvaraRadera