måndag 10 januari 2011

stress, stress, stress!!

Den här våren kommer bli helt galet stressig!

Började komvux idag, Matte B (usch)
det visade sig vara en otroligt intensiv kurs,
ska sen börja ännu en komvux kurs på torsdag, Samhäll A,
sen har jag min högskolekurs ungefär varje dag i veckan.....

Jag kommer knappt ha tid att träna...
får bli helt galen och träna innan,
på luncher och efter skolan...
intensivt!!!

skönt att jag kom överens med mig själv idag
att våren ska jag bara spendera på mig själv
och nu har jag inget val..
kommer inte hinna nåt annat ;-)

Fick även ett erbjudande idag om att bli fotograferad denna veckan,
får se om jag hinner klämma in det någonstans..
Det är min gamla arbetskamrat Cim som hört av sig om detta,
hon är nu fotograf
och hon hade någon kul idé där hon ville blanda in mig :-)
här är hennes hemsida www.cimek.se
Skulle verkligen vara jättekul att få vara med, har inte sett henne på as länge!

aaahhh galen vår!!
längtar sjukt mycket till sommaren!!



1 kommentar:

  1. Det låter som du har en stressig tid framför dig. Hoppas det går bra.

    Om du vill, men bara om du har lust får du gärna gå in och rösta på min dotter som är med i omslagstävlingen till vi föräldrar
    http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38668

    SvaraRadera