tisdag 18 januari 2011

BodyCombat!!


Heeelt slut idag!!

sjukt jobbigt att köra bodycombat dagen efter bodypump
och som vanligt så är jag inte en person som kan köra lugnt på ett pass
så jag körde verkligen slut på mig själv hahah =)

kommer ha sjukt ont i mina armar och ben imorn men det är det värt!

Onsdag blir en vilodag
Torsdag blir det träning hemma (schemat)
Fredag blir det på gymmet igen

japp hårdträning nu inför sommaren!
dessutom blir det nog Barcelona i Maj
vill man bli fin får man lida pin! haha :-)

Hoppas alla har haft en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Skönt att det är fler som kommit igång med träningen nu :)
    Lycka till och håller tummarna så du når dina mål and BEYOND! :)
    Behöver du tips om träning o mat så besök gärna min blogg

    http://azitaa.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. några tips på att få en platt mage & fast rumpa/lår till sommaren? alltså på ungefär 4-5 månader? =D

    vill även gå ner i vikt, är 164 & väger 53 =(

    SvaraRadera