söndag 9 januari 2011

Personlig Almenacka!

Har Äntligen fått hem min personliga almenacka =)

bilderna har jag lagt till själv och sen bestämt hur det ska vara organiserat inuti, allt det gör man på hemsidan personligalmenacka.se jättekul att ha en kalender som är personlig och exakt som man vill ha den :-)

här är min:

Vet inte varför men tycker alltid det är roligt att få skriva i min nya kalender =)
varje år är samma sak hahah sen glömmer man nöjet med det efter några månader, men det är i alla fall bra att ha kolla på sin vardag.
Speciellt för mig som studerar, jobbar och tränar mycket och på så olika tider.

3 kommentarer:

  1. Ush.
    Jag önskar bara det kunde gå över snabbare. Men det gör det såklart inte.
    Jag hälsar ju på hans moster fortfarande. Men vi är som vänner. Vi ser inte oss på något annat sätt och jag älskar verkligen hans kusiner. jag älskar hela hans familj, men jag går aldrig hem till hans familj. Där går gränsen.

    SvaraRadera
  2. Sant. Jag pratar med hans systrar också. De brukar vända sig till mig vid problem, men visst de är jobbigt. Känner du aldrig att du saknar honom mer bara för att du pratar med hans systrar?

    SvaraRadera
  3. Jag har haft de breaket men det går ändå inte. Jag fick dock lite kontakt med mitt ex idag. Vi ska nog träffas och ta en fika. Kanske vi hittar tillbaka till varandra eller kanske jag också förstår att vi inte passar ihop. Jag vill inte hoppas för det kanske slår en bakåtvolt och blir helt fel.

    SvaraRadera