måndag 16 augusti 2010

Större läppar

Har alltid velat ha fylliga läppar, tycker att mina överläpp försvinner när jag ler...
har provat alla slags läppglans som "pirrar", och man får ju lite mer putiga läppar, men jag skulle vilja fylla ut mina permanent...
Vilket är det bästa sättet?
Restylane? Teosyal? Silikon? Juvaderm?

Här är mina läppar
inte jätte bra bild men ni ser konturerna...
De ser stora ut på denna bilden men jag skulle vilja att de alltid såg ut så..
plus att jag vill ha större överläpp

Vem har bästa tipset?

2 kommentarer:

  1. Lite ljusare lipgloss får det att se större ut (inte för mycket) och på den bilden ser de enorma ut! Så är de till och med lite mindre än det där så är de fortfarande stora, vilket är fint.:)

    Du har iaf åldern för att spruta in grejer i läpparna men jag tycker det är rätt fel.. särskilt eftersom de är så fina redan!

    SvaraRadera
  2. på denna sida kan du beställa hem en slags olja du applicerar på läpparna i sitt läppglans. Endast några få droppar räcker för att läpparna ska svullna upp! http://shop24seven.se/
    det är nog de bästa tipset jag kan ge dig ! :)
    kram

    SvaraRadera