tisdag 3 augusti 2010

Rätt bra dag

Dagarna går verkligen upp och ner nu förtiden, igår var en fruktansvärd dag...

Men idag var bättre, började dagen med en halvtimmas rask promenad till Haga där jag mötte Teres och lilla terriern för en mysig frukost. Eftersom vi inte pratat på länge så blev det en rätt lång frukost, ungefär 3 timmar i solen =)



Tog en måltidsersättning vid 13:00 sen gick jag en rask promenad till jobbet på 45min.

Slutade 17:00 då jag tog en promenad till stan för att möta Maggie som hade några räkningar till mig, gick sen hem och lagade mat.



Min motivering till att gå så mycket beror på att det är Tisdag och jag har min vågdag varje tisdag morgon. Imorse stod vågen på 72kg!! =) =) =)

När jag åkte till Barcelona för en och en halv månad sen så stod vågen på 77kg så det börjar verkligen visa resultat!

Är så nöjd! Nu vill jag verkligen fortsätta kämpa till min målvikt på 65kg.


I Barcelona gick jag väldigt, väldigt mycket och drack en massa vatten, sen åt man kanske inte lika mycket eftersom det var så varmt.

Det är nog de största anledningarna till att jag gick ner 4kg på min resa.




Sen jag kommit hem har jag bara gått ner 1kg men det är i alla fall neråt så jag känner att jag är på rätt spår. =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar