lördag 21 augusti 2010

Party!! hehe =)



3 kommentarer:

  1. Hej!
    Måste verkligen säga att din blogg är underbart fin :) Sen så ville jag tipsa om gratisbio.se där du kan samla ihop poäng och sedan växla det emot blandannant biobiletter och presentkort. Det är jättelätt att få poäng också, det är bara att vara aktiv (du får poäng för att logga in, skriva i någons gästbok, bli vän med någon, chatta med mera) och att bli medlem i gratis hemsidor, visst är det bra? :D
    Du får hela 50 poäng när du startar, men OM DU BLIR MEDLEM IFRÅN MIN LÄNK SÅ FÅR DU 25 POÄNG EXTRA, DET VILL VÄGA HELA 75 POÄNG SOM START! :D Och jag får 5 poäng för att du blir medlem ifrån min länk, men somsagt, du får 75 poäng som start om du blir medlem ifrån min länk! VIsst är det bra? :)

    Här är min länk: http://gratisbio.se/?RecruiterID=305789

    Ha det bra nu! :)

    SvaraRadera