fredag 20 augusti 2010

Fruktansvärd dag!

Jag är en typisk kvällsmänniska, jag fixar helst allt på kvällen och vill gärna vara uppe länge länge. Så igår tänkte jag att om jag vill vara vaken länge då är jag det.

Dumma dumma mig själv... jag somnade ungefär 01 igår och var tvungen att gå upp 05:30 imorse!!

Så jag hann precis med bussen mot Borås, då går den sönder efter en bit på motovägen!
fick byta till en extra buss.
Kommer till skolan, pratar med studievägledaren och då visar det sig att jag kunde ha mailat hemtentan till min lärare och hade alltså inte behövt åka till Borås!!

110:- i papperskorgen....
nej det är inte mycket pengar men för mig just nu är det en miljon kronor ungefär,..
Vid den tiden på dygnet (10:00) är jag helt slut och då måste jag gå o jobba.......
Men nu är jag hemma, har städat nästan hela lägenheten (bara kök och sovrum kvar)
ska nu kolla på en film och sen sova en välbehövd sömn!

Hoppas nån där ute haft en bättre dag än mig...

1 kommentar: