tisdag 28 september 2010

Viktuppgång

Japp helgen hemma i värmland fick mig att gå upp 1,4kg men det är ingen fara, går ner det denna veckan =)

Blev ju en del Tårta, kakor, fet mat (mammas fel) sen blev det mycket vin och drinkar. En del chips och godis på en filmkväll med min vän Anna i Örebro. Så ja det har sina anledningar att jag gick upp så mycket denna helg =)

Det som är skönt är att jag nu förtiden inte får samma panik över ett kilo som jag fick för ett år sen, för nu vet jag mer om hur min kropp fungerar och hur jag ska kunna komma dit jag vill. Har ju faktiskt bara 5kg kvar till min mål vikt som är på 65kg och jag ska klara det,

here I come beach 2011! ;-)
ja jag längtar lite efter sommaren redan ;-)

2 kommentarer:

  1. har ffrågestund på min blogg just nu, så hade vart kul om du ville gå in och skriva en fråga! http://oliviasvedberg.blogg.se/2010/september/fragestund.html#comment
    tack på förhand! :)

    SvaraRadera
  2. vem längtar inte efter sommaren? :D

    SvaraRadera