måndag 13 september 2010

Hatar att vara ensam!

Att sitta hemma själv i min tomma lägenhet är astråkigt!!!

Har inte kunnat borra upp saker så det är totalt tomt på lampor och jag har inte kunnat fylla bokhyllan.. Förhoppningsvis blir det fixat på onsdag med lite hjälp av Stina och framförallt Teres

Har ingen soffa så det är fruktansvärt tråkigt att kolla på tv... speciellt eftersom det enda sättet är att ligga på mattan....

Vill ha pengar så jag kunde börja göra iordning här hemma....
ska köpa denna fototapet och sätta upp i vardagsrummet:

Sen ska jag sätta upp lite fönsterskydd eftersom jag bor på bottenvåningen:


Har funderat lite på tavlor också, men det är väldigt svårt att hitta något som passar mig känner jag, har funderat på två stycken till sovrummet:


Vilken tycker ni?
Annars får jag be min vän Carl att han kan få måla av mig =)
Det vore i och för sig ganska coolt att ha en på sig själv..
Ne nu blir det mat, Tortellini med Pesto, zuccini och purjolök, Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar