fredag 17 september 2010

Bulletproof!!

Kände mig lite dålig igår men trodde inte det skulle vara någon fara, åkte till skolan imorse, mådde sämre och sämre ju längre dagen gick. Somnade på bussen tillbaks till stan och när vi var framme hade jag feber =(

fick ringa min handledare på proffice och sjukanmäla mig.,... sa att jag kunde komma in i alla fall om hon inte hittade någon annan men det tyckte inte hon och bra var nog det för jag är fortfarande dålig.....

Har kännt de senaste två veckorna att jag börjar bli tom på känslor....
jag orkar inte känna något mer....
vet inte hur jag ska förklara annat än det nog kommer ta ett bra tag till jag någonsin vågar känna något för någon igen... finns liksom ingen mening....


japp idag blev det ett negativt och deppigt inlägg!
finns dock en sjukt bra åt till detta inlägg men ingen embed kod så ni får en länk istället

2 kommentarer:

  1. Älskar din lilla presentation på sidan av bloggen. Den är så fint ärlig och härlig så man bara vill läsa din blogg. Hoppas du har haft en trevlig kväll. / L

    SvaraRadera
  2. fi blogg ;D kolla gärna min också :D

    SvaraRadera