onsdag 11 maj 2011

Spontan BBQ's


Två dagar i rad nu har jag hamnat på spontan barbeques :)
Sverige växer verkligen under sommaren
och människor blir äntligen mer spontana och sällskaps sjuka!
Det är något jag gillar :)

I Måndags blev det en spontan kväll i slottsskogen
med filtar, öl, engångsgrill och korv med bröd



Igår blev det oxå en spontan barbeque kväll
på Jessicas takterass med hemlagade hamburgare, vin, drinkar och shots :)

Sjukt fin kväll med underbar utsikt =)

Jessica och Pojans lägenhet är verkligen helt otrolig!

Tack mina underbara vänner för två härliga dagar! =)

Älskar svensk sommar (när det är fint väder haha)


1 kommentar:

  1. Hej, jag är ingen försäljare av något slag men jag tänkte bara ge alla chansen att få känna till min familjs fantastiska peeling sand.

    Har du problem med finnar? Läs mitt blogginlägg om vår sand som slipar din hud i flera veckor framöver. Där står allt!

    Hoppas du är intresserad!

    SvaraRadera