söndag 15 maj 2011

Party lördag


GeoTagged, [N57.73157, W12.01018]

Igår var jag på en så kallad "Fredde" fest, alltid helt galna och sen bjuder han på all alkohol så det brukar bli helt insane..
Klädkod för tjejer var klänning, där av min outfit :)

Men måste säga att jag var lite besviken igår när jag drog hemåt, inte på själva festen men på folket.. Sjukt mycket skämt som diskriminerade tjejer.. Jag brukar inte ha jätte problem med lite sån skämt men igår var det extremt, blev sjukt arg till slut och eftersom det var jag emot fyra killar i slutet så bestämde jag mig för att dra hem istället...

Får hoppas vissa killar växer upp någon gång..

2 kommentarer:

  1. Ställ dina frågor om träning och kost till mig så får du svar som kan förändra din framtid!
    http://viktokost.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Jättefin klänning=) Och va cool du är som står på dig!

    SvaraRadera