torsdag 14 oktober 2010

Lång dag!

Dagen började 8:26 då jag tog bussen till skolan där jag var till 12:00, sen tog jag bussen tillbaks till stan och började jobba 14:00, slutade 20:00..... är så sjukt trött nu men orkar typ inte sova..
vill liksom inte att dagen ska ta slut än...

Det sjukaste hände när jag skulle ta vagnen till jobbet, en kille snodde nåns mobil, så sprang han mot dörrarna på vagnen där jag stod. Han tyckte visst att jag stod i vägen så han höjde näven och skulle slå till mig, men jag hann precis ducka undan!! så han slog i dörren istället och hoppade ut.....
alltså jag har nog inte varit så chockad.... fy fan va rädd jag blev....
tänk om han träffat.....

sjukt var det....

1 kommentar:

  1. Oj , ja verkligen tur att du hann att ducka. Sägs det inte att lite spänning förgyller livet. Lästa någonstans att äventyr är nyttigt för hälsan (vem som nu kommit på det)

    SvaraRadera