lördag 5 juni 2010

Varit borta

Ja jag vet, det här måste vara den sämst uppdaterade bloggen i manna minne.. men jag har bara inte haft ork eller lust att ens typ gå ut på internet. Det ha varit föööör mycket i skolan och sen med jobb.

Jag var i Barcelona vilket var kul, ska dit igen om två veckor och stannar då i 2månader! =)
ska väl försöka uppdatera där men det kan vara svårt med internet, så jag antar att det blir mycket mobil bloggande...

Träning:
Japp har varit dålig men har börjat springa vilket har gett resultat, har nu totalt gått ner 6kg!! =)
syns överallt, på mage, lår, bara min hållning är bättre, så ja jag kommer kunna ha shorts och kasnke kunna visa mig i bikini även denna sommaren hahah

Idag ska jag iväg på sommar avslutning med min klass i slottsskogen, vilket kommer va sjukt kul, massa bollspel och frisbee, grillning och en massa skratt =)

Ingen bild idag, men kasnke lite senare när jag är i parken med min klass.
Ha en fin dag i solen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar