lördag 12 juni 2010

Kvällsmat

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, mest väntat....
Hämtade en klänning på kemtvätten åt min vän Jessica, sen fixade jag ihop några påsar med hawaii kransar åt Johans vän Dusan till balkan klubben ikväll på Parken här i Göteborg (hawaii tema) Så först väntade jag på Jessica och sen på Dusan...
orkade inte göra så mycket mer..

Imorgon kommer Johans systrar på besök, storasyster Tove är hemma på besök ifrån sydafrika där hon pluggar =) förhoppningsvis ska det även bli sol imorgon så då kan vi sitta på balkongen och fika =)

Sen blir det träning för mig! kan inte slappa bara för att min träningskompis inte är hemma, hon brukar pusha mig nåt så grymt men jag måste hitta mitt eget sätt att träna hårt.

Har varit ganska duktig med maten idag,
i alla fall till frukost då jag åt havregrynsgröt! det ni! ;-)
nu på kväll åt jag 2ägg och en varma koppen, lunchen kanske inte var det bästa (köttbullar och makaroner) men drog i alla fall ner på makaronerna så det inte blev för mycket kolhydrater.

Nu blir det film, sen sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar