onsdag 22 december 2010

Värmland


Först måste berätta om fastighetsskötarens besök hos mig igår,
han kom in i min lägenhet och höll med om att det var sjukt kallt,
han kollade termometern han hade med sig.
15grader !!!
och så har jag haft det de senaste månaderna.
Han undrade hur jag hade stått ut
haha ingen aning... jag har frusit sjukt mycket!

Idag kom min vän Marie hem från London,
hon, jag och vår kära vän Jessica åkte på road trip
till våra familjer
i värmland för att fira jul =)

nu är jag hemma i Kristinehamn och blir ompysslad av min mor.
Jag och min bror har kollat på film
och ätit choklad hela kvällen :-)

ska försöka hålla mig till det någotlunda nyttiga över jul,
men det kan bli svårt ;-)

Imorgon ska vi klä granen och baka massa massa julgodis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar