Fy! Vårt bredband slutade fungera idag, vi fick det i måndags...
Ringde deras kundtjänst för att få hjälp, hamnade hos nån snubbe vid namn Emil som frågade alla hans frågor men inget hjälpte. Sen kläcker han att om vi har satt i modemet i fel jack så kan vi åka på en räkning på 1500:-, jag föklarade då för honom att det var en teckniker (som de skickat) som sa till oss att det var rätt och därför tänker jag Inte betala för det.
Men om det visar sig att det är fel jack så kommer det ändå bli vi som får betala det! För det är något annat företag som skickar teckniker även fast det är de som skickar ut dem...
Alltså jag är så arg och frustrerad just nu!!!
Blev helt överstressad och hann endast laga pizza... Känns dumt,
Men Body Jam ikväll är inbokat! (danspass alltså)
Fy, förstår att du är arg. :( Internetbolag är alltid så jävliga, ingenting fungerar någonsin.
SvaraRadera