söndag 27 februari 2011

Tränings svacka

Har verkligen inte mått bra på kanske tre veckor, både fysiskt och psykiskt..
alla denna stress har verkligen fått mig att tappa fokus på allt.

Det som har skadats av detta är mina studier och min träning..
Det blir även en ond cirkel eftersom ju mindre jag tränar
desto mindre energi har jag att klara av all stress,
så det är verkligen livsviktigt att få igång träningen igen!

Idag är nog första dagen på väldigt länge som jag börjar få tillbaka min energi och på riktigt börjar få tillbaka motivationen för att börja träna igen!

Idag står vågen på 70kg vilket betyder att jag har gått upp 3kg på dessa tre veckor.
Vill verkligen komma ner 5kg till
och detta vill jag åstakomma på 4veckor inför min Malta resa!

Börjar denna viktnedgång med en promenad i Delsjön med min vän Jessica! =)
Dags att återfå min kropp och min energi!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar