måndag 29 november 2010

omotiverad

Så mycket måsten just nu känner jag... kanske inte jätte mycket men det finns en del texter som jag måste skriva till imorgon och ärligt talat har jag verkligen ingen lust alls!


Men när man är två som jobbar med något så blir det bara jobbigt om jag skulle slacka och verkligen inte shysst mot den andra personen.

Ska jobba också... det känns otroligt onödigt just nu... även fast jag vet att jag verkligen kommer behöva pengarna i slutet av december, jag har ingen lust, skulle behöva dessa 4timmar att skriva, men vad gör man inte ;-)

Ska bli så skönt med London på fredag! Längtar verkligen efter att få åka bort lite, även fast kontot antagligen kommer vara tomt när jag kommer hem så är det värt en pause bort ett tag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar