torsdag 29 juli 2010

nattens dröm..

Johan hade anordnat en buss som hämtade mig,
det såg ut som en vanlig buss med passagerare som släpptes av en och en.
Till slut var det bara jag kvar i bussen och då körde de mig till en lokal där jag fick vänta.

Helt plötsligt öppnades dörrarna,
Johan kom in med det lyckligaste leendet och den lyckligaste blicken jag sett.

Något jag i verkligheten inte har sett på mycket länge.

Ur en bil bakom Johan klev min bästa vän Anna ut, i en jätte vacker klänning.
Hon hade en lite ogillande min men var ändå glad för min skull,
i sina armar hade hon en bröllopsklänning till mig.

Sen klev min mamma och resten av familjen ur bilen,
mamma hade med sig en brudbukett till mig.
De hade även med sig en frisör och en sminkös.

Det var dags för mitt och Johans bröllop.

Sen vaknade jag och ångesten tilltog.....
Det är inte vi längre och detta senarium kommer aldrig inträffa....





1 kommentar:

  1. JÄTTEbra blogg :) kolla in min :) följ den gärna på bloglovin :)

    www.mollani.blogg.se

    // Ellen ♥

    SvaraRadera