måndag 10 maj 2010

Sista kvällen


GeoTagged, [N41.38153, W2.11587]

Jobb, jobb, jobb, idag är jag flickvännen på armen, en accesoar en arbetande man måste ha att visa upp och som sen måste sitta och bli vän med de andra flickvännerna.. Mitt största problem här, att jag inte kan spanska... Svårt att göra sig förstådd ibland och då orkar de inte prata med en... Jaja

Inte en jätte glamourös dag och johan måste ju som sagt jobba, okej att sitta med när de diskuterar men när de springer runt då blir det svårare.. Ska jag springa efter som en hund eller stå nånstans och se bortkommen ut?

Hur kommer det bli om jag oxå ska bo här i sommar? Kan jag hjälpa till att jobba? Eller ska jag vara här helt själv när johan jobbar?
Just nu känner jag för att bara gå...
Men shit vad arg han skulle bli när han om ungefär en timma inser att jag inte är kvar.... Spännande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar