torsdag 1 april 2010

hud


när jag var 15år började aknen komma... sen dess har jag alltid haft problem med min hy.
Jag har testat det mesta, tro mig! jag har fått receptskrivna tabletter av hudläkare och testat varenda kräm i världen, men ingenting har gjort någon förbättring (långvarit menar jag då)

Men för ungefär ett år sen fick jag nog och började verkligen leta efter info och de flesta råd jag fick handlade om AHA-behandlignar (syra behandlingar) så jag började med det, nu har jag hållit på varannan vecka ungefär med dessa behandlingar, och shit vilken skillnad!

nu behöver jag inte gå lika ofta och jag har fått medel som verkligen hjälper (på riktigt). Så det är verkligen mitt bästa tips för en finare hud, Prata med någon som faktiskt arbetar med hud och se vilken behandling som passar dig bäst.

Det är värt varenda krona!

ps. Sluta använda dåliga foundationens! satsa på mineral smink som dessutom skyddar mot solen! och Sov! ds.







1 kommentar:

  1. Var gör man såna behandingar? Speciella kliniker eller? Låter som något jag borde prova. :P

    SvaraRadera